dimarts, 3 de novembre del 2015

Cat

Per Andrea Alba

Cat és la protagonista de la sèrie de Sam&Cat. En la sèrie té 22 anys i és adolencent. I treballa com a dida amb Sam. Viu en un pis.
Ella pesa 47 quilos i fa 1,53m, és baixa, morena i prima. Els seus cabells són castanys, llisos i fins, sempre els porta pentinats. La seva cara és rodona. Els ulls són ametlats, vius i redons com dos botons. El nas és llarg i recte. Els seus llavis són gran i rodons com un préssec. El seu coll és elegant. Els seus braços són prims i les seves són cames són primes. És molt bonica. Pareix una nina.

La seva afició en la sèrie és dida. Li encanta jugar amb els nins té un do per ficar-se en situacions difícils. També sempre porta amb ella un peluix, el seu color preferit és el rosa, el seu dormitori és rosa,en general tot ho té rosa com la Barbie

És una xiqueta, dolça com el xocolata, carinyosa com un ós de peluix, molt divertida, educada, mai s'enfada, molt infantil com una nena petita, no és molt inteligent, quant parla pareix que té la veu una pica xiulet com el Tweetie, pareix que té poca memòria com el peix Dori.



He escollit aquest personatge perquè m'agrada la seva personalitat, quant canta sembla un angel.

7 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Aquesta descripció és molt polida com la seva personatge.És nota que t'agrada

    ResponElimina
  3. M'agrada molt aquesta descripció. És molt bona

    ResponElimina
  4. magrada molt andrea pero la de elena es mitjor

    ResponElimina
  5. m'agrada aquesta descripció perque jo també veig Sam y Cat i esta molt be ordenat.

    ELÍAS LAROUSSI MOUALI

    ResponElimina
  6. M'agrada la teva redacció, és molt bona. M'agrada molt el teu personatge.

    ResponElimina
  7. m'agrada aquesta descripción esta be escrita i es molt cuci

    ResponElimina