dimecres, 4 de novembre del 2015

Link, l'heroi de Hyrule


Per Guillem Llavero


Link és el protagonista principal de la saga de videojocs, The legend of Zelda, que l'any que ve fará 30 anys.
Link es un heroi que des de petit mostra la seva valentia enfrontant-se a monstres terribles i ajudant a tot el mon que ho necessiti, ja sigui salvant el poble o recollint les gallines de la pesada veïna del poble Kakariko...
Per algun motiu o altre, mai a parlat a ningun videojoc però quan furta amb l'espasa o es fa mal crida.
La seva missió és ajudar a la gent, derrotar al malvat Ganondorf, l'antagonista principal i salvar a la pricesa Zelda.
Es un noi d'uns 19 anys i medeix mes o menys un metre seixanta-cinc. Link porta unes robes verdas molt especials perquè les han portat generacions i generacions de herois, també porta unes malles blanques i unes botes marrons. Link també porta un barret de color verd i te una arracada a l'esquerra esquerra.
A l'esquena, porta l'espasa Maestra, que es molt poderosa, i l'escut Hiliá, que es de color blau i porta el símbol de la família reial de Hyrule i també porta rl de la Triforça. L'escut es resistent al foc.
L'heroi te la pell blanca. Te els ulls grans i blaus, un cabell ros i llarg amb unes patelles llargues i les celles marrons.

He escollit aquest personatge perquè des de que tinc 3 anys que jugava amb la meva germana a la seva Nintendo 64, sempre m'ha agradat la història tan profunda que té, en concret l' Ocarina of Time que va ser el primer lloc que vaig jugar.

6 comentaris:

  1. jajaja molt bé fet.M´agrada molt aquest videojoc

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encanta se nota que saps molt de ell,jo tambè joc aquest videjoc.Adeu
      Que tenguis un bon dia.
      Petonets Andrea.<3

      Elimina
  2. Bona descripció,has triat un bon personatge

    ResponElimina
  3. M´agrada esta descripció per que esta molt be :)

    ResponElimina